21 декември 2009 г.


Предколедна награда за приятелски блог

днес получих приятна изненада

Награда за приятелски блог от Дианка.



която ми показа Позитивното. Прекрасен блог, с много мъдри думи. flower
Благодаря ти, Диди air_kiss

Не върви пред мен,
аз може да не те последвам.
Не върви зад мен,
аз може да не умея да водя.
Върви редом до мен и бъди мой приятел.
Албер Камю (1913 — 1960)

Цитирам думите на Диана

Тази награда се дава за развиване на приятелството с надеждата,
че ще се предаде на онези, които дават подкрепа, позитивност и добронамереност.


На свой ред ще предам наградата на мои приятели
Илианка
Йоли
Краси
Танита
Жоро,
моя голям приятел
да побутна и аз Марианка, дано се накани да пише по-редовно
както и Таня
Светлето
Габи

Вярвам, че и при вас тече Предколедната треска и ви пожелавам успех и милиони усмивки
air_kiss air_kiss

5 коментара:

  1. Благодаря ти миличка.Весели празници на всички у дома.Много радост,уют и усмивки.

    ОтговорИзтриване
  2. Пепи,
    радвам се, че ти допада Позитивното...
    Аз често "гостувам" там.

    Приятна и усмихната предколедна подготовка и на теб, Диана

    ОтговорИзтриване
  3. Диди, там е място, където наистина се зареждаш с положителни емоции.
    Отново ти благодаря, че ми го показа :)

    Йоли, весели празници и на теб и семейството ти, много радост и топлина!

    ОтговорИзтриване
  4. Пепи, благодаря за наградата. Пожелавам ти от сърце весели празници и една много успешна година!
    Здраве и щастие на цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  5. благодаря, Светле :)

    Весели празници и на теб и семейството ти!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...