19 август 2012 г.

Разни, но не безобразни :))


Днес е световния ден на фотографията. Хич и не се вписвам в тяхната общност, но пък от снощи пак събирам разпиляните си снимки в папка,  че (споделяла съм вече) си имам едно девойче, което много обича на натиска клавишче Delete.  И тъй като за тия снимки не може да се каже, че има рецепти, сега е момента да ги публикувам, преди да са заминали в пета глуха... папка. 
А на хората с професия  или хоби фотограф пожелавам много и прекрасни уловени мигове! 


Канапета с червен хайвер. Ако се сдобиете с него, не му мислете - филийка черен хляб,  намазана със смесено масло с копър. Или сирене Филаделфия  пак с копър. Но и в двата случая  newsm03 водка с лед. За да върви по-лесно. 





Любими на мен запечени смокини със синьо сирене. И няколко капки балсамова редукция, не е задължителна, но им придава леко кисела нотка.
А може и обвити с парче бекон и тогава запечени, за  две минути. Тук ще си налеем сухо розе или бяло десертно вино. 


Печена сьомга на тиган. Мариновани филета  за 20-на мин. в соев сос и щипка захар; печени са на сух тиган.  Кой би отказал  с тях чаша бяло  вино?


Картофи с крема сирене
Добре измити картофи (с четка), с еднаква големина, изпечени  набързо в микровълновата за 5-6 мин. на мах. Пробват се с пръст, дали са омекнали, зависи от големината им - по-малките са готови и за 3-4 мин. Разбира се, че могат да бъдат изпечени във фурна или сварени. 
Цепнати на кръст, леко разтворени в средата и гарнирани с пълна лъжица крема сирене, овкусено с копър, магданоз по желание, чесън и малко зехтин.


И любимите ми сиренца в бекон - чието приготвяне е споделено в името им - парче сирене, независимо какво, завито в бекон и изпечено на сух тиган. Ей тук вече предлагам да  налеем по чаша бира beer


Хубава неделна вечер и спорна нова седмица!

27 коментара:

  1. Добре, че не сте натиснали Delete :)
    Иначе нямаше да мога да изплакна очи в тези красиви вкуснотийки!
    И си много навътре във вината!
    Прегръди, Пеп!

    ОтговорИзтриване
  2. А, бе, прегръдки си беше, но докато преглътна и натиснах "публикуване" :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добре де, прегръдка да е, Дани :))
      Абе Дани, уж пита, ама... много е сръчна с пръстите )

      Изтриване
  3. Добре, обаче хич не ми се вярва че са само толкова, щом моите непубликувани са повече:)
    Иначе добре си сторила,
    че по този начин вече отиват в друга графа,
    че ги виждаме,
    че по този начин поздравяваш и фотографите за празника им....и т.н.
    С една дума, поздравления за вкусотиите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, ами то аз почти всичко, което знам, съм си показала вече :)) Има чакащи, с "рецепта", но не са повече от 3-4.

      Изтриване
  4. Червен хайвер, а? Ледена водка, а?
    Пепи, ама бързо схващаш.
    Наздрави и да ви сладко. Поне водка ще има все още.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добри учители имам, Ели :)) Вече има водка в хладилника. Добре, че останалите не я пият.

      Изтриване
  5. Тук днес само глезотийки:) Ама пък какви!

    ОтговорИзтриване
  6. Аз вината ти ги оставям на тебе, обаче това в чиниите - не :))
    Ама много вкусни и красиво поднесени предястия. Искам ги всичките, ако може и наведнъж :)) Личи ли, че съм гладна?! :))

    Хубава вечер и на теб, Пепи!

    ОтговорИзтриване
  7. О, прекрасно е всичко, Пепи! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. и за теб, Еви!
      С пожелания за хубава нова седмица!

      Изтриване
  8. Оле, Пепа, тези вкуснотийки така красиво си ги поднесла, че да се чуди човек - да ги гледа ли или да ги напада! И в двата случая - наслада!
    Лека нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ина! И на теб спорна седмица.
      Ние обикновено не се чудим - направо "нападаме" :))

      Изтриване
  9. Всичко без сьомгата пу за мен :)) !
    Каква прелестна серия си събрала,Пепи,мога само с такива мезенца да си откарам...е,и с розе,разбира се!

    Снимките ти са чудесни,особено на черния фон!

    Много усмихната и положителна седмица,Пеп!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много, много ти благодаря, Роси! И на теб да е хубава!
      Ще си взема сьомгата, не се притеснявай. Това е единствената риба, на която никой не се мръщи у дома :))
      Ще се видим на мезенца някой ден.

      Изтриване
  10. Абе Пепи, много манджа много нещо у вас. Не искате ли гости?
    Изглежда възхитително всичко...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие, Дани :))Всичко е отдавна заминало... но за канапета поне ще намерим материал :))

      Изтриване
  11. Ох, Пепи, направо ме разби е тези вкусотийки. Накара стомаха ми да се бунтува, аз да преглъщам, да гледам и да искам телепортацията да е вече действителност.

    Поздрави и прекрасна нова седмица, Пепи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени, така е, защото си на супа :) Но тъй като обичам доматена супа, а у дома и се мръщят, с удоволствие тръгвам за моста....ти носи и аз ще нося :))
      Хубава седмица и на теб!

      Изтриване
  12. Този ден съм го пропуснала аз.
    Но виж, не бих отказала на нищичко от тези снимки...
    Вече съм гладна.

    ОтговорИзтриване
  13. Тези предложения много ми допадат! Няма да откажа нито едно от тях :)))

    ОтговорИзтриване
  14. Колко красиво и стилно, Пепи страхотии, много вкусни както винаги:)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...