12 февруари 2013 г.

Кулинарно приключение :) с глиган и гофрети


  Днес съм на гости на едно местенце, където се чувствам уютно и комфортно. В това красиво, подредено, вкусно, направено с много любов и умение кулинарно пространство,  винаги намирам нещо за себе си - нов вкус, средиземноморски полъх или изпитана  традиционна  рецепта.  Снимките са топли, подканващи и апетитни, аранжирани с вещина и естетика.



Всъщност това са моите снимки от произведенията, с които и гостувам :) 

     Радвам се, че Интернет пространството (или по-скоро форума на Гответе с мен)  ми даде тази възможност - да се наслаждавам на   финеса, деликатността и таланта на  домакинята ми.  Стилните снимки и  изискания вкус  пленяват от пръв поглед, но са само прелюдия към приготвените с голяма любов ястия.
     Преди няколко месеца ролите бяха сменени - днешната ми домакиня бе мой гост, с едни чудесни предложения със Средиземноморски полъх.





     Късметлийка съм, че съм първия гост на Лети и няма да крия, че съм поласкана от този факт. Въпреки, че моята канибалска кухня основно е в стил "Бронтозавърско ребърце  а*ла Флинтстоун", веднага откликнах на поканата  на Лети. Е, ако три седмици време са веднага :girl_haha:     
      Благодаря ти, мила Лети за търпението! Благодаря и за поканата и се надявам едната ми рецепта да е по лично твой вкус ! smile3525




   Заповядайте в Кулинарно приключение при Лети, ако имате желание да видите рецептите за този Глиган - книжен кебап и Гофрети с  бекон и сирене, или утре по някое време пак тук smile1




14 коментара:

  1. И на теб ще кажа същото, Пепи, както и на Лети.
    "Как ме пренасяте и двете на някоя вила висоооко горе в планината. Така уютно, вкусно и домашно е всичко. Поздрави за Лети, чудесен избор за гост е направила. А, Пепи, извира кулинария от теб."
    Чудесен тандем, чудесно гости, чудесна публикация.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери :) за хубавите думи и за мнението ти.
      Поздрави и на теб!

      Изтриване
  2. Страхотно гостуване и чудесно представяне!

    ОтговорИзтриване
  3. Пеп, още помня вкусът на пастърмата и това, че не разбрах от
    какво месо е :)
    Чудесно гостуване!

    ОтговорИзтриване
  4. Ти си гостенка мечта, Пепи! Не ям свинско по принцип, но твоята рецепта така звучи, че ми се прииска да опитам. А гофретите, ах гофретите, не бих им простила в никакъв случай и на тях. :)

    Прегръдки за теб и за Лети и пожелание за една прекрасна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Вени!
      То това свинско е по-скоро като телешкото, ама хайде, от мен да мине - ще те почерпя с гофрета :)
      Поздрави и на теб :)

      Изтриване
  5. Пепи, бих те чакала месеци, само да знам, че ще ми се появиш с тези вкусотии! Страхотно гостуване! Поздравявам ви и двете!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате :) да хващам автобуса тия дни :)
      Тъкмо ще получи наденичка-сърчица на 14-т :)

      Изтриване
  6. Чудесно гостуване, Пепи! Прегръдки и за двете! :)!

    ОтговорИзтриване
  7. Пепи,ето за къде си го гласила този глиган!Блазе й на Лети,чудна трапеза си стъкмила!Отивам да се запозная с рецептите подробно!
    Усмихната и успешна сряда пожелавам! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. амииии :) не беше това, Роси. Патицата третирах :)
      Хубав ден и на теб!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...