16 октомври 2015 г.

Бисквитена торта с маскарпоне и боровинки


     Това е най-вкусната бисквитена торта. С маскарпоне и боровинки. Май е излишно да казвам, че е вкусна и с друг плод (сладко от друг плод по-скоро), който е дребен, или ситно нарязан, за да се усеща като допълнителен акцент в тортата, а не да бъде основен вкус с едрите си парчета плод. Но лично аз съм правила само с боровинки и замразени малини, които лесно се начупват. Бисквитените торти са едни от най-бързите за приготвяне и винаги могат да се направят с какъвто крем харесваме, но у нас вариантите са два - бисквитена торта  с млечно-масления тоталитарен крем и бисквитена торта с маскарпоне. Най-лошото при тях е,  че трябва да постоят няколко часа на усамотение в хладилника, далеч от любопитни очи и ръце.   
Необходими продукти (тава с размери ~ 30/20 см) 
пакет обикновени бисквити ~ 300 г (не много дебелите, ползвам Петит бьор на Житен дар или Престиж) 
за накисване ~ 200 мл прясно мляко 

За крема: 
1 пак пудинг с варене (или 4 с.л. царевично нишесте и ванилия)
400 + 100 мл прясно мляко 

6-7 с.л. захар 
3 с.л. масло 
2 жълтъка 
~ 400 г маскарпоне 
~ 250 г заквасена сметана 

боровинково сладко, или боровинки 

Приготвянето започваме от крема с нишестето :) 

* В малка тенджера, или касерола се кипват 400-те мл. прясно мляко заедно със захарта. 
* В купа се разбиват двата жълтъка, заедно с нишестето и 100-те мл прясно мляко. 
* Прибавят се съвсем внимателно към тихо къкрещото мляко на котлона и бърка енергично, докато сместа се сгъсти. 
* Отмества се от котлона и прибавя маслото; бърка се често, докато крема се охлади напълно. 
* В друга, голяма купа с вилица се смесват  сиренето маскарпоне и заквасената сметана ( в никакъв случай с миксер). Лъжица по лъжица се прибавя от напълно изстиналия млечен крем и бърка, докато двата крема се смесят напълно. 
* На дъното на тавата се разстила тънък пласт от крема. 
* Върху него се нареждат потопените за 2-3 секунди в прясно мляко бисквити. 
* Следва отново ред крем, ред бисквити, ред крем........ най-отгоре разбира се трябва да остане плътен пласт от крема. Някъде по редовете  бисквити се нанася тънък пласт от  сладкото от боровинки, разредено с маааалко коняк :) или вода - толкова, че сладкото да се превърне в сос. При липса на боровинково сладко,  а наличие на боровинки - последните се кипват с малко вода и захар за няколко минути, докато се получи боровинков сос. 
* И тук е моментът, в който тавата трябва да се прибере в дъното на хладилника, далеч от любопитни очи и ръце. 

Може да се нареже на квадратни парчета и сервира, защото за 6-7 часа престой в хладилник бисквитите поемат влагата от крема и тортата стои стегната, но за разнообразие може да се сервира на топки, с лъжицата за сладолед, където да се виждат пластовете от бисквити, маскарпоне-крема и боровинки :give_heart::give_heart:


ПП: И със сладко от ягоди, сладко от портокали и орехи 





131 коментара:

  1. Прекрасна е, Пеп!
    Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  2. Разкошна е, Пепи! И аз правих, защото навсякъде в града я предлагат и бях взела рецептата. До снимки хич не стигна:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи е време да направиш пак :) А в тия дето ги предлагат на две места пробвах - маскарпонето е за подправка само, мерси, повече не ща от тях :)

      Изтриване
    2. Хахаха, така е! Точно за подправка😂

      Изтриване
  3. Ох уникално! Ще го направя. Хапвали сме подобно в Хепи и буквално си облизах чинийката :) Много благодаря за рецептата <3

    ОтговорИзтриване
  4. Пепи, това ще е първата бисквитена торта, която ще направя. У нас не никой не яде бисквити, но на тоя разкош, кой може да устои?! Изчаках точната рецепта, въпреки, че ти беше така добра да ми кажеш какво има в тортата още оня ден..., но срам-не срам, не знаех колко грама е "един пакет бисквити" и по-добре, защото щях да сбъркам и нямаше да смеся двата крема...Затова, отново - МНОГО ти благодаря за рецептата! Весел уикенд :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз докато отговоря, вие сигурно я изядохте, Ели :)
      Много се радвам, че ви хареса :)

      Изтриване
  5. Точно такава, но без плодовото сладко, опитах за първи път в град Елена (ти ако беше на мое място знам, че към еленския бут щеше да поглеждаш :)). Това наистина беше най-хубавата бисквитена торта и съм ти много, ама много благодарна за рецептата, Пепи! И точно така беше сервирана в ресторанта, в който я ядохме - на топчета и с течен шоколад. Леле, колко те обичам... Отивам за продукти :) Прегръдки от мен, Пеп!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ама как познаваш за бута :)
      Ще се радвам и ти да направиш, Снежи и да споделиш дали ти е харесала . Че нали знаеш понякога навън някои неща ни се виждат много, ама много вкусни :)
      Спорна нова седмица и прегръдки и от мен!

      Изтриване
  6. Прекрасно боровинково изкушение :) Поздравления , Пепи :)

    ОтговорИзтриване
  7. И аз минавам след малко през магазина и я почвам. Звучи много вкусно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ама как ви зарибих само :)
      Истината е, че е ужасно вкусна и ужасно лесна.

      Изтриване
  8. Тези топки, сервирани като сладолед са неустоими, Пепи!
    Много, много апетитна торта!
    Поздравления, Пепи! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. залъгвам народа, а, Хриси :) Но наистина това я разнообрази от еднаквите квадратни парчета, в които сме свикнали да я виждаме.
      Благодаря ти, поздрави на теб!

      Изтриване
    2. Колко сладко като грамаж..не е записано или на очо...

      Изтриване
    3. На око и вкус :) когато слагам купено - по-малко, защото е отровно сладко, моето не е и отпускам повечко.

      Изтриване
  9. Разкошна, много вкусна торта, Пепи! Начинът на сервиране също много ми допада! Хубави почвни дни, Пеп!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Казано от теб, звучи като двоен комплимент, Бети :) Благодаря ти, а на теб хубава нова седмица!

      Изтриване
  10. Пепи, като гледам тортичката не се съмнявам във вкуса... ммм

    Чудех се къде да ти отговоря и реших да е тук, пък ти после можеш да изтриеш коментара. Няма да обяснявам колко, за кого и какво съжалявам, защото няма да мога да обясня всичко... направо не ми се говори. Благодаря ти за поканата, но нямам фейсбук, досега не ми е трябвал. Ако реша да се регистрирам, значи съм и в групата :-), но засега... А с теб ше продължим да се виждаме тук :-), както и по-рано, де :-), макар че това ми е втория коментар.

    Лили - Кристал от Гответе с мен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам всеки път, когато се отбиеш тук, Лили :) Явно там няма да си пишем вече и се надявам да се отбиваш често тук.
      Много ми е мъчно за форума,много. Толкова много време сме отделили всички, които го поддържахме за него, стараехме се да е добре подреден. И толкова приятели срещнах там - истински, и реално се познаваме. Много история имам в този форум, дреме им на онези, че на нас ни било приятно там.
      Поздрави сърдечни на теб :) и се престраши за ФБ -общуването там е лесно.

      Изтриване
  11. Обичам бисквитени торти, но само от този тип, онези с розов крем нишесте да не ми ги хвалят. Изглежда адски апетитно, Пепи!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Розовия крем беше класика преди 30 години :) май не си била родена още тогава, Зори :) Аз дори и него разнообразих - с масло и жълтъци (и естествено различен от розово цвят) също го прилагам на торта чат-пат :)

      Изтриване
  12. Много ефектна и неустоимо изкушаващо представяне, Пепи...
    разкошна торта - богат вкус, фин аромат и нежна визия.
    Поздравления за теб и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дианка :) След комплимент от естет като теб ми идва да ми поникнат крилца :)
      Прегръдка, мила Диди!

      Изтриване
  13. Пепи, най-накрая успях! То сигурно и трохичка не е останало от това блаженство, ама грях щеше да е стои толкова... Прекрасна е тортата ти! Даже бих нападнала директно с една голяма лъжица и... от тавата. Е, без да гледа някой, че е невъзпитано. :) Или по-скоро в отделно съдче за мен, а за другите - на парченца. :)))
    Прегръдки и да ви е слакдо вкъщи! Пък то, сигурна съм, винаги е с такава домакиня като теб. :)

    П.П. А какво е това по-горе? Не ми казвай, че вече не съществува форумът на "Гответе с мен", моля те... Аз не коментирам, но поне от 7-8 години си надничам за идеи... :/ Уж се отваря при мен. Какво не е наред?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-вкусна е ден след правенето и, Гери :) Но колкото и да е голяма таз*тавица, на втория ден вечерта троха не остава от нея.
      Форума се отваря. Собственосттта на любимия форум отдавна е сменена, но момичето, което ни събра там си остана редактор - на договор. Сега шефовете решили да и прекратят договора (ок, всекиму се случва) но са изтрили и профила и от там. Т.е. тя, която е направила и поддържала сайта с над 10000 рецепти, вече не може дума да обели в него. А на въпросите защо са я изтрили просто - никой не благоволи да отговори. И въпреки, че ми е много мъчно за онова местенце, от където е тръгнало личното ми творчество :)))))))))))))) и съм оставила много безсънни часове в поддържането му - заедно с другите момичета, едва ли има друг по-добре подреден готварски форум, го зарязваме Това е. Вече 10 дни никой не се появил с разумно обяснение.

      Изтриване
    2. Не знам вече, но всичко върви наопаки в тази наша...
      Съжалявам да го чуя! Сигурно за Юлка говориш, Пепи? Дано се развият добре нещата... Но пък ако се притиснат "собствениците", може и да има резултат. Все пак те няма да съществуват без потребителите си, които, както разбирам, са на страната на момичето. Ох, не знам...

      Изтриване
  14. Пепи, много ефектно сервиране, благодарност за споделената рецепта!
    Прочетох и се устремих към хладилника, но маскарпонето е нещастна малка кутийка....ще остане за утре явно!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нищо, Игличе, пак ще направиш :) аз така взех първоначално 2 кутии, да има за повече време, пък те свършиха за две седмица.
      Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  15. Точно си мислех, че си объркала снимката с такава на сладолед:) и прочетох тайната на сервирането и...Е, на парчета или на топки - прекрасна е, просто си представих вкуса - и на мен ми е любима с бисквити и маскарпоне, но обикновено правя с шоколад. Непременно ще опитам и тази някой ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. а не, на сладоледа му мина времето :) според мен де. Виж как те изненадвам с торта на топки :) Ще чакам да споделиш впечатление, Веси :)
      Хубава и спорна работна седмица на теб!

      Изтриване
  16. Колко пъти преглътнах ,докато скролвам не знам,но едно е сигурно,че маскарпонето ми отлежава в хладилника още преди публикацията и знаеш за какво е отредено!Невероятна торта,снимки и поднасяне,много ми харесва,Пепи!Ще се прави обезателно,обещала съм си!Чакай сега да ми замирише и на картофено пюренце с гъбки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стискам палци да му дойде реда на сиренето скоро-скоро :) Ама ти как спиш спокойно, като имаш маскарпоне в хладилника :) У нас не остава - къде за солено, къде за сладко - всички го тачат :)
      Прегръдка, другарче мило и хубави събота и неделя!

      Изтриване
  17. Няма такова бисквитено изкушение! Даже 97 годишния ми дядо, който първо не искаше десерт, само след една лъжичка, каза: Мммммм! Стана и хапна с огромно удоволствие! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еха, ама много ме зарадвахте с този коментар :) Много, много се радвам, че дори дядо Ви се е изкушил с нея :)
      Поздрави, живи и здрави да сте!

      Изтриване
  18. Благодаря за рецептата,прекрасно десертче,вече любимо вкъщи!

    ОтговорИзтриване
  19. Прекрасна рецепта!
    Току що я пъхнах в хладилника, но май няма да доживее сутринта!
    Всички вкъщи така й са се заканили, че най-много два часа да я изчакат :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ама бисквитите трябва да поемат добре от влагата на крема :) Удържай фронта, упс, хладилника, колкото можеш. На другия ден е най-вкусна )

      Изтриване
  20. Благодаря за прекрасната рецепта - току-що я направих и отлежава в хладилника за утре!

    ОтговорИзтриване
  21. Най-прекрасната рецепта за бисквитена торта,която съм виждала досега. Страхотно съчетание на продуктите.Аз обичам да готвя и с удоволствие ще я приготвя като новогодишен сладкиш. Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  22. ЧНГ! За колко порции от по 3 топки е рецептата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 10-12 порции. Зависи колко големи са топките. А останалото от тортата, извън топките :) е за майстора.

      Изтриване
  23. Леле божествена е!Обрах овацийте на вечерта.УНИКАЛНА!!!

    ОтговорИзтриване
  24. Уникална, много вкусна и любима вече на цялото семейство! Много благодаря за рецептата! Ще се прави доста често :)

    ОтговорИзтриване
  25. Здравейте! Имам въпрос за захарта, тези 6-7 л. за всичкия крем ли са и става ли достатъчно сладка така? В маскарпонето и смената не се добавя допълнително, така ли? Иначе съм яла такава в Щастливеца и е мноого вкусна, дано и тази се получи така, че защо не и по-вкусна. Запрятам ръкави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Става достатъчно сладка, да. Но пробвайте крема, преди да го слагате на тортата как е на вкус - ако трябва, прибавете още.

      Изтриване
  26. Изглежда неустоима! Мисля днес да я направя по повод рожден ден. Може ли да се направи в кръгла форма за торти с диаметър 28см(откопчаваща се). Дали като махна ринга ще задържи форма?
    Предварително благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Формата се задържа, защото бисквитите поемат влагата на крема и той съвсем се сгъстява. Аз избирам правоъгълната, заради бисквитите :) не за друго. Така че спокойно си направете в кръглата.

      Изтриване
    2. Много благодаря за бързия отговор! Ще дам отзив, като я направя ;)
      Слънчев ден!

      Изтриване
  27. Аз съм млада булка и нищо сладко не можех да направя на моят мъж,но понеже не обичам тежки десерти се разрових в интернет за бисквитена торта и попаднах тук.
    Първият път стана страхотна..,вторият път малко импровизирах стана разкошна (смених сладкото ,обичаме повече от ягоди),днес донесох и в офиса да почерпя ....Тортата е уникална..всички са впечатлени ,а аз...Мноогооо горда...Благодаря за рецептата .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво на теб! Има защо да се гордееш, щом си ги впечатлила с тортата :)
      Сладкото е въпрос на вкус - може и сурови плодове да се сложат - ето, сега излизат пресните, ще бъде още по-вкусна.

      Изтриване
  28. Здравейте, бих искала да попитам относно направата на крема. Пише, че се използва 1 пак. пудинг или царевично нишесте и ванилия. Т.е.нишестето е заместител на пудинга така ли. И по-долу пише, че се добавя към жълтъците. Нещо не ми е ясно и ще се радвам да ми разясни те тази малка подробност. Весели Великденски празници!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте :)
      Пудинга в пакетчета е нишесте (пшенично, или царевично) с оцветител и ароматизатор. Затова аз предпочитам да използвам неутралното царевично нишесте.
      Така написано 1 пак пудинг с варене (или 4 с.л. царевично нишесте и ванилия) - съвсем ясно означава, че се ползва или едното, или другото.

      За жълтъците - пак го прочетете - от това по-ясно няма накъде
      * В малка тенджера, или касерола се кипват 400-те мл. прясно мляко заедно със захарта.
      * В купа се разбиват двата жълтъка, заедно с нишестето и 100-те мл прясно мляко.
      * Прибавят се съвсем внимателно към тихо къкрещото мляко на котлона и бърка енергично, докато сместа се сгъсти.


      - Загрявате млякото до кипвате, бъркате жълтъците с нишестето и малко прясно мляко - както обикновено се размива нишестето, или пудинга за варене, само че тук е И със жълтъците......... прибавяте към врящото мляко и получавате крема.

      Изтриване
  29. Направих я снощи и трябваше да вардя хладилника да не я докопат, та днес я почнахме и сега сина ми само това иска да яде. И на мен ми прилича на подобен десерт, който съм яла в Хепи и си спомням, че тогава много ми хареса. Та, сега ще си го приготвям сама, много съм доволна че намерих тази рецепта.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Със сигурност ще бъде по-добра от всички по заведенията :) Защото виждаш какви продукти слагаш и че са качествени :)

      Изтриване
  30. Невероятна, просто изумителна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направихте ли я? Радвам се, че Ви е харесала :)

      Изтриване
  31. Здравейте имам един въпрос относно приготвянето на тази вкуснотийка,пише че трябва кремчето да изстине преди към него да се добави маскарпонето+сметаната,въпроса ми е нняма ли кремчето да се сгъсти доста след като изстине и как ще се разбърка хомогенно с маскарпонето и след като сместа стане студена ще поемат ли бисквитките хубаво?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, Симона :) Млечният крем не се сгъстява прекалено и не хваща коричка, защото докато се изстива, се разбръква често - това съм го споменала и горе. Разбърква се много добре, не се притеснявайте, прибавяйте лъжица по лъжица.
      А бисквитите поемат - влагата няма къде да отиде, освен в тях :) затова и времето за изчакване на тортата е повечко. Ако това Ви притеснява - увеличете прясното мляко за крема с 3-4 лъжици, но не повече.
      Поздрави!

      Изтриване
    2. Много Ви благодаря за бързият отговор,никога до сега не съм правила торта и за това задавам прекалено много въпроси :). Това ще бъде тортата изненада за рожденният ден да моят съпруг и се вълнувам много за резултата казвам изненада защото определено никой не очаква от мен да направя торта :))) Това е любимата му торта и се надявам да се справя...Утре е денят отреден за моят "прощъпулник" в сладкарството ...стискайте палци :))

      Изтриване
    3. Моля :) не се притеснявайте, ще стане. Ако имате още въпроси, пишете, когато я правите, ще отговарям - може би не бързо, защото ще съм на работа :) но се надявам на време да е.
      Хубав празник и стискам палци!

      Изтриване
  32. Много ви благодаря :) Задължително ще Ви споделя какво съм сътворила :)Спокойна вечер и още веднъж Ви благодаря за изчерпателният отговор :)

    ОтговорИзтриване
  33. Здравейте отново,днес сътворих тортичката :) кремчето стана вълшебно,сега отлежава в хладилника ,само се надявам моето детенце да не се добере до нея преди рожденният ден на таткото :)!Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотно, много се радвам, че сте харесали крема! Надявам се да остане за празника, дори да се добере детенце до нея :) Позната гледка - нахапана торта, или със следи от пръсти в глаурата :)

      Изтриване
  34. За две седмици - три пъти я правим...
    Първия път жена ми я направи, защото имах рожден ден. Втория път - да занеса на колегите, защото имах рожден ден...

    Третия път аз я направих, защото ми се ядеше :)
    Каквото хартиса от вечерта - жена ми ме накара да го занеса на работа, защото като се почне - няма спиране :)

    Много вкусна торт!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Разумна жена :) Не бива да се преяжда с нея, а то като се започне точно така става :)
      Добре, че у нас сме повечко хора, та няма шанс да преядем с по две парчета :))

      Изтриване
  35. Здравейте, дали ще е удачно ако заместя заквасената сметана със течна сладкарска?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заквасената сметана прави крема по-лек. Може да смените разбира се с бита сметана, като прибавяте по малко от другия крем, към битата сметана. Но внимателно, да не стане течен.

      Изтриване
  36. Точно тази рецепта търсех! Благодаря!!! Хубави празници!

    ОтговорИзтриване
  37. Здравейте, за втора година посрещаме Новата година с приказката Бисквитена торта с маскарпоне и боровинки, а не мога да кажа през годината колко пъти съм я приготвяла с един и същ успех. Сърдечно благодаря за хубавата рецепта. Неустоима и перфектна е! Всички в семейството ни я обожават и с нетърпение чакат да я сложа на масата и да се наслаждавам на гледката-как за минути всичко от тавата изчезва. Пожелавам Ви весели празници и само хубави неща да Ви случват през Новата 2017 година!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че е чест гост на масата Ви и неизменна за празник :)
      Благодаря Ви, весела новогодишна вечер и на Вас!

      Изтриване
  38. Здравейте Пепи,тази торта ни е любима откакто я опитахме през изминалото лято.
    Искам да попитам дали сте я правили със блат за торта. Дали ще се получи добре.
    Искам да я направя за рождения ден на дъщеря ми.
    Благодаря за отделеното време.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С блат не, но с бишкоти правих. Тъй като са по-порести и нежни от бисквитите, стана много по-сочна. Затова си мисля, че с блрата ще стане още по-сочна - с лъжицата да ядеш :) Ако я правите с блат за торта, трябва да я направите с по-сух блат - тип пандишпанов, или маслен. Ако е сочен и нежен блата - крема ще го размекне съвсем.
      Поздрави на Вас и хубави почивни дни!

      Изтриване
  39. Само да попитам, може ли маскарпонето да се замени с крема сирене. Аз така правя за чийзкейка и се получава добре.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се получи, разбира се, но няма да е с този вкус. Крема-сиренето е характерно за чийзкейковете, но това не е чийзкейк. Пробвайте така, както е по рецепта

      Изтриване
  40. Изключително сполучлива рецепта. Исказвам благодарност към автора. Правя тази торта за всеки празник и повод. Всичките ми гости са очаровани, изяждат си я цялата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ей това е сигурен знак, че я харесват :)
      Много се радвам, Деси Димитрова, че съм мъничка частица от всеки Ваш празник :)
      Да Ви е сладко!

      Изтриване
  41. Много вкусна торта,правила съм доста и различни домашни торти,но тази е върхът!Благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  42. Бях си купила маскарпоне за друга торта с блатове, но твоята рецепта спечели! ;) Преди малко хапнахме, много, много вкусно! Още се облизваме! :) Благодаря ти за прекрасната рецепта, Пепи! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехааа, Мими, много ме зарадва! Толкова пъти съм правила твои сладки рецепти, а сега ти си направила бисквитената ми :) Прегръдки, мила Мими!

      Изтриване
  43. Здравейте, отколешен почитател съм на бисквитените торти, тази надмина всичките ми очаквания.Спазих пропорциити и тъй като моята е по голяма, просто удвоих.Поздравления и весело посрещане на Новата 2018 година!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да Ви е сладко! Много се радвам, че тази торта Ви е впечатлила!
      Весело посрещане на Новата година, с пожелания за много здраве и щастие!

      Изтриване
  44. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  45. Пепи, как смяташ, ако сложа пресни плодове отгоре- ягоди, киви, портокал, дали няма да се смесят много вкусовете?
    Хрумва ми и за замразени горски плодове, заради боровинковото сладко, но се опасявам да не стане много мокра, като се размрази?
    Ако имаш опит, пиши ми. Иначе съм решила, това ще е тортата зо рождения ми ден.
    Поздрави и хубави почивни дни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Слагам замразени плодчета които не пускат много вода когато се размразяват като боровинките и малини. Кивито е портокала някак не ми подхождат за тази торта, но с ягодите също ще стане много добре. Правила съм я и със сладко от праскови.
      Ще чакам да споделиш резултата :)

      Изтриване
    2. Слагам замразени плодчета които не пускат много вода когато се размразяват като боровинките и малини. Кивито е портокала някак не ми подхождат за тази торта, но с ягодите също ще стане много добре. Правила съм я и със сладко от праскови.
      Ще чакам да споделиш резултата :)

      Изтриване
    3. Пепи, Благодаря ти за рецептата. Всички у дома бяха очаровани. Но не рискувах да я украсявам отгоре.

      Изтриване
    4. Моля, моля :) Радвам се че ви е харесала!

      Изтриване
  46. Божествена, ще се прави доста често Благодаря ти за рецептата

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мими, ти едва сега ли опита рецептата :)
      Ще наваксаш ;) Много се радвам, че ти е харесала!

      Изтриване
    2. Ахахаха,със сигурност ще наваксам,защото тази не ни стигна,имам от сега идея за следващата .Хубав ден

      Изтриване
    3. Хубав ден и на теб!
      А тортата търпи разни вариации, като запазиш основните съставки за крема същите

      Изтриване
  47. Приказна! Отново благодаря за поредното съвършенство!

    ОтговорИзтриване
  48. Благодаря за рецептата! Преди време работих в Хепи, н така и не стигнах до самата тайна на ориготвянето й. Доста дълго търсих в интернет подобно. Откакто видях и пробвах да направя тортата точно по тази рецепта всички са влюбени в тази торта! Постоянно всеки иска да я правя отново и отново! За друга торта да не чуват! Утре ще имам гости! А те просто не знаят какво ги очаква! Страхотна си! Благодаря още веднъж! Поздрави от Австрия!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздрави и на теб и Австрия!
      Хепи нее от любимите ми заведения, защото от вътрешен човек знам как ползват подобрители за вкуса в ястията.
      Идеята си я взех от нашия заведение и си я подобри, за което не съжалявам наистина е страхотна торта.
      Радвам се, че и на Вас се харесва.
      Да ви е СЛАДКО!

      Изтриване
  49. Абсолютно любима торта на всеки който я е опитал. Правя я по вашата рецепта от две години. Благодаря и ви пожелавам много успехи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Радвам се, че ви харесва, живи и здрави да сте вие!

      Изтриване
  50. Поздравления за вкусната тортичка

    ОтговорИзтриване
  51. Здравейте,
    аз не съм добър кулинар,но преди три ,четири години ми попадна във фб тази рецепта за бисквитена торта.Първо ме впечатли името на блога,това с канибалите😁!И нищо ,че не умея хубаво да готвя(според дъщеря ми ястията ми са неповторими ,щото е мога да ги повторя или "квото стане") си чета и запомням в тел. много рецепти.И съответно отлежават дълго време там,но тази ми се стори някак приложима и бърза.С много пот на челото,защото това е първия ми сладкиш в моя живот,с много бъркане
    ,четене ,мазане,камари мръсна посуда.....успях!Пробвахме на другия ден и ооооо,небеса,това беше фантазия!От тогава това е семейната ни торта за всеки повод ,е и без повод понякога!Дъщеря ми се омъжи и също е тяхната торта!Всеки ,който я пробва иска рецептата и аз изпращам линк на Храна за мойте канибали!Сега и свекървата на дъщеря ми я прави даже!Днес я правих и се зачетох отново в коментарите и искам да ви кажа "Благодаря,зсщото аз съм наистина безнадежден случай,но благодарение на вас приготвям с лекота уникален десерт!
    Възнамерявам да разгледам и други ваши рецепти,но чакам да ми дойде музата!🤣

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ехеее много мило, усмихнахте ми деня от сутринта 😊😊
      Много се радвамю, че и Вие така харесвате този сладкиш и всичките Ви близки
      Наистина не иска потене от месене , печене и много бъркане на кремове ; лесна и ужасно вкусна торта е Поздрави и хубави почивни дни!

      Изтриване
  52. Това стана любимата ми торта и така вече 7 години! Фантастична е ��
    Изключително много ти благодаря за рецептата! Дори големият ми син, който е на 7 години и не обича да яде никакви торти странно защо ли, а е пробвал различни, признава само тази торта за много вкусна и яде само от нея. Тя му беше първата �� Явно след този невероятен вкус детето не зачита другите на вкус торти ��
    Да сте жива и здрава и все така креативна!

    Поздрави,
    Поли

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи, Поли! А това, че детето много я харесва още повече ме радва :) Детскят вкус си е признание за всеки.
      Жива и здрава и ти бъди, поздрави!

      Изтриване
  53. Страхотна торта, благодаря

    ОтговорИзтриване
  54. Здравейте, кремът подходящ ли е да се направи с блатове от изостанал козунак или е много течен?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,
      Подходящ е, но не накисвайте козунака в мляко, както бисквитките .

      Изтриване
    2. Благодаря! Аз мога ли леко да го напоя с мляко или не е нужно изобщо?

      Изтриване
    3. Не е нужно, козунак ще се напои достатъчно от крема.

      Изтриване
  55. Благодаря за рецептата в момента е правя💐💐💐

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Надявам се вече да сте я опитали и да Ви е харесала :)

      Изтриване
  56. Здравейте, благодаря Ви за страхотната рецепта, хареса се на цялото семейство, облизахме тавата, непременно ще направя пак 😀!

    ОтговорИзтриване
  57. Здравейте! :)
    Имате ли представа дали ако накрая я измажа с маслен крем ще мога да я покрия с фонданова хартия с принт? Дали би била достатъчно стабилна? Вече поредна година поръчвам безвкусни торти за трицифрени суми за рождените дни на децата и съм решила тази година аз да я направя, но държат да е тематична..
    Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, няма да стане. Като постои малко на топло и крема е леко отпуснат, не става за измазване.
      Вижте "най-шоколадовата торта" - с този блат имам поне 3 торти тук в блога, които съм измазвала, правила с принт, с едната , двойна доза я пренасях и на 200 км. И е много вкусна.

      Изтриване
  58. Здравейте. Тортата е уникална. Правих я няколко пъти. Дали е подходяща за рожден ден? В смисъл, ако я наредя в тавичка за печене (без да я пека) и след охлаждане махна страничната част, дали ще се разпадне. Може ли да ми предложите подходяща глазура? Много благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, в ринг ще стои ако о направите крема по-гъст. Но за измазване сигурно няма да стане тази торта е мека и самият крем Ще поеме глазурата. По-добре изберете както съм предложила по-горе най- шоколадовата торта

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора. Може ли да ми предложите обаче друга торта, която не е шоколадова. Но аз си харесвам тази. По-скоро ще поръся бисквитената с орехи и някакви плодове за декорация. Мога да обгърна ринга с панделка и да не махам страничната част при поднасянето на тортата. Как Ви се струва? Имате повече опит.

      Изтриване
    3. Малко ас ми другите, защото обичаме шоколадови. Но тази спаначената - ако не Ви притеснява зеления цвят, също е много сочна от крема https://pep-4o.blogspot.com/2012/04/blog-post_06.html както и морковената торта https://pep-4o.blogspot.com/2017/02/blog-post_8.html Копирайте линковете и отворете.
      Но наистина тази е много вкусна.
      С панделка направо върху тортата няма да стои. По-скоро наредете в края на ринга прави бисквити, или пурички, които да станат като "ограда" на тортата и тогава панделката.
      И да, отгоре може да поръсите със смлени ядки (ако няма да ядат малки дечица) или шоколадови стружки - сега има цветни, правила съм с розови, бели и кафяви. Или пък със зеления шам фъстък.

      Изтриване
    4. Благодаря Ви много!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...